در زمان خرید تجهیزات سنگ شکن باید به چه نکاتی باید توجه کرد

خرید تجهیزات سنگ شکن همانطور که باعث سودآوری و تولید خواهد شد باید به نکات مهم و کلیدی توجه ویژه داشت که در ذیل به آن اشاره خواهیم کرد.

  1. توجه ویژه به متریال مورد استفاده : یکی از مواردی که باید با دقت کافی در زمان خرید تجهیزات رعایت شود استفاده از متریال درجه یک در ساخت تجهیزات میباشد.به عنوان مثال ورقهای بدنه تجهیزات باید از ورقهای st52 باشد تا مقاوم در برابر ضربه و فشار باشد یا قطعات ریخته گری حتما از آنالیز خوبی در برابر سایش و شکستگی برخوردار باشد.
  2. استفاده از لوازم برقی مناسب : استفاده از لوازمات برقی از قبیل تابلو برق،الکتروموتور،گیربکس و … در زمان خرید تجهیزات سنگ شکن نیز بسیار مهم است زیرا با خرید لوازمات برقی اروپایی مانند الکتروموتور زیمنس اروپایی میتواند مصرف برق یک مجموعه شن و ماسه را بسیار پایین آورد.
  3. توجه به رنگ آمیزی تجهیزات : رنگ آمیزی در ساخت تجهیزات بسیار مهم است زیرا رنگ با کیفیت و عملیات قبل از آن از قبیل سندبلاست و ضد زنگ تجهیز باعث جلوگیری از نفوذ آب و خاک به تجهیزات شده و از فرسودگی زودهنگام دستگاهها جلوگیری میشود.
  4. اهمیت استفاده از لاینر ضدسایش : استفاده از لاینر ضدسایش در زمان خرید تجهیزات سنگ شکن نیز یکی دیگر از مواردی است که بهتر است رعایت شود زیرا باعث طول عمر استراکچر تجهیزات شده و هزینه تعمیر و نگهداری و تعویض قطعات را کاهش داده و جزء موارد مهم خرید میباشد.به عنوان مثال لاینر دستگاههایی از قبیل سیلوی ذخیره،فیدر گریزلی،سنگ شکن فکی و ضربه ای اگر ضدسایش باشد طول عمر قطعات پنج برابر لاینر معمولی طول عمر خواهد داشت.

برای اطلاعات بیشر و مشاوره با ما در ارتباط باشید .

مدیریت فروش : 09126540257